The music that we make

-Bunicule, spune-mi o poveste!

-Bine. Hai sa iti spun despre o perioada foarte frumoasa din viata mea, vrei?

-Da. Spune-mi.

-Demult, cand inca nu erai tu nascut, cand inca eram foarte tanar tocmai terminasem facultatea. La un moment dat, lucram pentru o companie suedeza. Ikea, pe vremea aia compania asta facea mobila. Era una dintre cele mai mari din lume. Eram manager de achizitii. Nu era cel mai bine platit job din lume, dar era un job bun si incepusem sa imi fac radacini in Bucuresti. 

La un moment dat am primit o oferta sa merg sa lucrez in Suedia ca manager de manageri de achizitii. Pe un salariu de 5 ori mai mare. N-am ezitat si in cateva saptamani am fost acolo. Era aproape de Stockolm. Intr-un oras numit Pesterk. Aici Ikea avea ca un sat doar pentru ei. Aveai de toate, mall, magazine tot ce isi putea dori cineva de la un oras asa de marimea Pitestiului. 

Suedeza e o limba grea. 

Acolo in Suedia m-am indragostit de o fata. Era romanca. Mergeam la dansuri moderne cu ea. Ieseam des in oras, socializam, totul era bine, mai putin faptul ca ea nu era indragostita de mine. Ea era de fapt speriata de faptul ca ar putea avea o relatie cu mine. Dar am acceptat pentru ca eram singur de prea mult timp singur. 

Intr-o zi cand eram la o lectie de tango, am observat ca fusta ei lasa o urma de fiecare data cand ea ridica piciorul, ca atunci cand raman pixeli in urma. La inceput am crezut ca mi se pare si nu i-am dat importanta. Apoi am observat aceeasi chestie din nou. Am tacut si nu am zis nimic. La intoarcere, in timpul calatoriei Stockolm Pesterk am intrebat-o. A ezitat pentru un moment dar apoi mi-a spus. Mi-a spus ca era dintr-o alta lume. O lume foarte aproape de a noastra. Paralela. Nu mi-a venit sa cred si am inceput sa ii cer explicatii insa ea era foarte speriata, nu intelegea cum pot sa vad asta. De ce pot sa vad asta, nimeni din lumea noastra nu mai putuse sa vada asta pana atunci. A doua zi, fata a plecat din oras si nu am mai vazut-o niciodata. Am crezut ca nu o sa mai aflu nimic despre descoperirea care ma uimise. Lucrul asta ma obseda. Mai tarziu peste un an si ceva am intalnit o alta femeie de care m-am indragostit si am descoperit ca si ea era din aceeasi lume. Totul era halucinant, gasisem iar un semn. Era incredibil. Cand am confruntat-o a fugit iar din oras si a disparut fara urma.

Mai tarziu am invatat ca toate femeile de care m-am indragostit erau din acea lume noua. Am devenit o alta persoana.

-Si asta inseamna ca si mama este din lumea noua?

-Nu!

Leave a Reply

